Guia docent Facultat de Turisme i Geografia |
català |
URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
SEGLE XVIII I LA IL·LUSTRACIÓ |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SEGLE XVIII I LA IL·LUSTRACIÓ | Codi | 12204235 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Optativa | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Coneix en profunditat temes específics tant històrics com metodològics Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A2 |
Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A4 |
Avalua el procés de construcció del coneixement Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A5 |
Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A6 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A7 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A8 |
Comprèn la investigació des de les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins la contemporaneïtat Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A9 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Té en compte els punts de vista dels altres i es retroalimenta de forma constructiva | |
B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport Fa presentacions interessants i convincents | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric |