2013_14
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Grau de Publicitat i Relacions Públiques (2009)
 Assignatures
  PLANIFICACIÓ DE MITJANS
   Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries L'assignatura de Planificació de mitjans té un component de coneixements de caire matemàtic i estadístic que cal tenir present. Tanmateix la pròpia simbiosi del Grau amb les ciències socials, més que amb les ciències físiques o exactes, obliga a fer un plantejament concret de l'exposició de l'assignatura, la qual cosa no vol dir que s'hagi d'ometre l'exposició de coneixements matemàtics i estadístics, però sí que serà lluny de plantejaments corresponents a les ciències exactes, tret de l'anàlisi de dades d'abast, on el component matemàtic és imprescindible. És per això que l'afany didàctic de l'assignatura es basa en el corrent pragmàtic, on escau la interrelació de conceptes metodològics amb conceptes quantitatius de correspondència L’assistència de l’alumnat és obligatòria
Sessió Magistral Temari de l'assignatura
Esdeveniments científics i/o divulgatius És important significar que, durant el curs, s’intentarà que es facin tres conferències solemnes impartides, a la URV, per professionals de reconegut prestigi en el camp dels Mitjans Publicitaris. Llur contingut serà matèria d’examen. Aquestes conferències es faran a la tarda del dia i hora consensuat amb els conferenciants i la presència dels alumnes serà puntuable.
Treballs Presentacions i exposicions a classe a carrèc de grups de 3/4 alumnes, presentant els dos treballs mes importants del curs
Atenció personalitzada L'atenció personalitzada de qualsevol tema o treball es realitzarà al finalitzar cada dia de classe, pel temps que es requereixi, amb un màxim d'una hora. Igulament i amb acord de dia previament, el dia acordat entre el professor i l'alumne