Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12234106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Cada quatre setmanes els alumnes realitzaran una pràctica doble en grup. En faran 4 en total, que posteriorment presentaran amb un Power Point a classe | 40% | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Es faran presentacions de les pràctiques realitzades en grup cada 15 dies. | 10% | ||||
Proves objectives de preguntes curtes |
|
A finals dels dos quadrimestres es farà una prova escrita sobre els continguts teòrics | 50% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Aclariments: -Es realitzaran 4 pràctiques. Dos en el primer quadrimestre i dos en el segon. Per tant, cada pràctica valdrà el 12.5% de la nota final. D'aquest 12.5% un 10% correspondrà al contingut de la pràctica i el treball realitzat i el restant 2.5% correspondrà a la presentació oral a classe amb el seu corresponent Power Point. -Les dues proves, que es faran al final de cada quadrimestre, valen el 50% de la nota final. Així doncs, cadascuna val el 25%. -Els alumnes que es presentin en segona convocatòria hauran de passar una prova final amb el contingut teòric de tot el curs i, a més, entregar les 4 pràctiques que s'han d'anar treballant al llarg de l'assignatura. La prova final val el 50% i les pràctiques l'altre 50%. |