Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Periodisme (2009) |
Assignatures |
GÈNERES INTERPRETATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | GÈNERES INTERPRETATIUS EN MITJANS ESCRITS I AUDIOVISUALS | Codi | 12244113 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A4 |
Coneix i sap aplicar les eines informàtiques i audiovisuals de producció periodística | |
A11 |
Domina la teoria i la pràctica de la producció de gèneres periodístics complexos (entrevista, reportatge, documental, debat…). Desenvolupa les habilitats socials necessàries per al treball en equip que té lloc en les redaccions de mitjans escrits, audiovisuals i interactius Coneix la teoria i la pràctica de l’organització en gèneres dels textos periodístics en premsa, ràdio, televisió i Internet | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada | |
B5 |
Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |