Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
ENGINYERIA QUÍMICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ENGINYERIA QUÍMICA | Codi | 13204118 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A2 |
Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A5 |
Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A6 |
Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A8 |
Identificar les diferents etapes que componen un procés químic i les diferents interrelacions entre elles Identificar i descriure els fenòmens físics i químics que ocorren en cada etapa d'un procés químic Establir els graus de llibertat en el disseny d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A9 |
Establir els graus de llibertat en el disseny d'un procés químic Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
A12 |
Plantejar i resoldre les equacions de conservació de matèria i energia en diferents parts d'un procés químic Identificar i incloure en les equacions de conservació les restriccions d'equilibri de fases i/o químic, així com les restriccions de disseny Elaborar i presentar informes tècnics sobre el disseny i operació de processos químics | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències Porta a terme la seva aportació individual en el temps previst i amb els recursos disponibles. Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva Accepta i compleix les normes del grup Contribueix a l’ establiment i aplicació dels processos de treball de l’ equip Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’ equip Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup S’ interessa per la importància de l’activitat que es desenvolupa en el grup Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits Dirigeix reunions amb eficàcia Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides Facilita la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen a l’ equip Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip | |
B9 |
Defineix les tasques que permetran assolir els objectius del projecte Planifica els mecanismes de seguiment de la implementació Identifica possibles riscos inherents al projecte Estableix objectius clars pel projecte Preveu i assigna temps necessaris per completar les accions previstes Planifica una avaluació dels resultats dels projectes Porta a terme un seguiment de la implementació del projecte Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat; Fomenta que tots els membres es comprometin amb la gestió i funcionament de l'equip Distribueix les responsabilitats i les tasques en funció de les potencialitats de cada membre de l’ equip; adaptant les accions i els responsables a les incidències i als canvis que sorgeixen durant l’execució del projecte Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d’intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius Proposa al grup metes ambicioses i clarament Desenvolupa estratègies per a involucrar a l’equip en la consecució dels objectius. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |