Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Química (2009) |
Assignatures |
ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | ECONOMIA I GESTIÓ D'EMPRESES | Codi | 13204218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A5 |
Analitzar i avaluar les característiques econòmiques d'una empresa i poder aplicar les tècniques principals de la gestió d'empreses | |
A9 |
Adquirir els conceptes bàsics relatius als projectes en Química. Conèixer la teoria del projecte, així com l'estructura i continguts dels diferents documents que ho componen. Conèixer els procediments d'organització, gestió i direcció de projectes Analitzar i avaluar les característiques econòmiques d'una empresa i poder aplicar les tècniques principals de la gestió d'empreses | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Reconeix les limitacions i punts dèbils en els seus processos i mètodes de treball Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Fa el treball previst d’acord amb els criteris de qualitat donats Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps Reflexiona sobre el seu procés d’ aprenentatge i necessitats d’ aprenentatge | |
B6 |
Les presentacions estan estructurades, complint amb els requisits exigits, si n’hi hagués En les seves presentacions utilitza medis de suport Sap respondre a les preguntes que se li formulen Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,... Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
B7 |
Integra les dimensions social, econòmica i ambiental en els treballs i projectes realitzats Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |