Guia docent Facultat de Química |
català |
Grau de Bioquímica i Biologia Molecular (2009) |
Assignatures |
GENÈTICA MOLECULAR I ENGINYERIA GENÈTICA |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | GENÈTICA MOLECULAR I ENGINYERIA GENÈTICA | Codi | 13214112 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Introducció a cada un dels blocs de l'assignatura, explicació sobre fonts d'informació, metodologia, etc. |
Sessió Magistral | Sessions d'exposició de coneixements actuals i plantejament de preguntes per tal d'obtenir respostes diversificades dels estudiants |
Seminaris | Respostes a un questionari en funció de bibliografia sumistrada pel professor i de la recerca de l'estudiant en les bases de dades sobre el genoma humà. Debat sobre les diferents respostes aportades pels alumnes. |
Pràctiques a laboratoris | Tècniques de DNA racopmbinant Realització de tècniques d'identificació d'individus a partir de mostres de DNA |
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes | Proposar un disseny experimental per obtenir una determinada informació. en funció de bibliografia sumistrada pel professor i de la recerca de l'estudiant en les bases de dades de genòmica i proteòmica. Debat sobre els pros i contras de les diferents solucions al problema plantejat. |
Atenció personalitzada | Atenció als dubtes i propostes dels estudiants. Ajud en escollir un tema de traball i crítica constructiva sobre el treball realitzat |