Grau de Nutrició Humana i Dietètica (2010) |
Assignatures |
BIOÈTICA CLÍNICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | BIOÈTICA CLÍNICA | Codi | 14224216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic primer quad. |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A33 |
Conèixer i entendre l'ètica contemporània dels nutricionistes i els principals principis ètics d’autonomia, beneficència, no maleficència i justícia; els deures del metge i l’aplicació pràctica de les teories Acceptar els drets del malalt Conèixer elcodi deontològic de la professió | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B4 |
Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats Comportar-se d’una forma reflexiva i responsable, constructivament crític Introduir a l’alumne a l’autoaprenentatge | |
B6 |
Conèixer i saber utilitzar una metodologia correcta per a la resolució de conflictes ètics Reconèixer les característiques de la nostra societat multicultural, i respectar-les | |
B7 |
Relacionar-se amb els pacients i col·legues tenint en compte la diversitat de característiques que formen la personalitat humana | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit gramaticalment correcte Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |