Grado de Enfermería (2009) (Campus Terres de l'Ebre) |
Asignaturas |
ENFERMERÍA BÁSICA EN EL CICLO VITAL |
Resultados de aprendizaje |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2013_14 |
Asignatura | ENFERMERÍA BÁSICA EN EL CICLO VITAL | Código | 18214101 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
9 | Obligatoria | Primer | Único anual |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
Tipo A | Código | Resultados de aprendizaje |
A2 |
Analitzar les característiques universals de cadascuna de les necessitats de la persona al llarg del cicle vital en funció dels canvis que presenten, des de la perspectiva de prevenció, promoció i qualitat de vida, tenint en compte el context sociocultural Descriure intervencions i orientacions infermeres que mes s'adeqüen a la cura de la persona relacionades amb les necessitats al llarg del cicle vital | |
A7 |
Identificar en el cicle vital l'etapa de creixement i desenvolupament físic, psicològic i cognitiu i explicar les modificacions corporals, funcionals, psicològiques i la seva relació amb l’entorn sociocultural | |
A11 |
Utilitzar el procés de judici clínic en el cuidatge del pacient i familia en situacions de cures. | |
A13 |
Descriure i aplicar procediments bàsics orientats al confort i la seguretat de la persona a cadascuna de les necessitats al llarg del cicle vital | |
Tipo B | Código | Resultados de aprendizaje |
B3 |
Analiza una situación dada y le identifica aspectos que deben mejorar. | |
B4 |
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa | |
B5 |
Tiene en cuenta los puntos de vista de los otros y retroalimenta de forma constructiva. Fomenta que todos los miembros se comprometan con la gestión y funcionamiento del equipo. | |
Tipo C | Código | Resultados de aprendizaje |
C4 |
Produce un texto escrito bien estructurado, claro y rico. |