Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
SALUT I ACTIVITAT FÍSICA |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SALUT I ACTIVITAT FÍSICA | Codi | 11234225 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
L'alumne ha de realitzar una exposició oral en la classe sobre un contingut de l'assignatura. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes formals d'aquesta presentació com l'adequació dels continguts als criteris demandats. | 20% | ||||
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
L'alumne haurà d'analitzar i intentar resoldre els problemes o casos que el professor present. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes relacionats amb el procés de resolució com amb el resultat. |
15% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
L'alumne haurà d'elaborar la seva pròpia proposta per donar solució a la situació que planteja el professor. A partir d'una situació o context que es determinarà, i segons els passos bàsics d'una metodologia de treball determinada, l'alumne haurà de fonamentar, justificar i construir la seva proposta d'intervenció per a la promoció de la salut en una comunitat educativa. Per a la seva avaluació es tindran en compte tant els aspectes relacionats amb el procés d'elaboració segons els criteris d'aquesta metodologia com que la proposta sigui realista i viable. |
65% | ||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Donat el caràcter pràctic i d'aplicació de l'assignatura, i que les metodologies i l'avaluació demanden una participació activa en les classes dels alumnes, es considera necessària l'assistència a classe. Tota la documentació lliurada per part de l'alumnat al professorat ha de reunir els requisits mínims aprovats pel consell de mestres amb la finalitat de ser avaluat positivament. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |