Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PSICOMOTRIU A L'EDUCACIÓ INFANTIL I |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | DIDÀCTICA DE L'EDUCACIÓ PSICOMOTRIU A L'EDUCACIÓ INFANTIL I | Codi | 11274206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Únic anual |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Comprèn significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. | |
A11 |
Comprendre la dimensió aplicada de la psicomotricitat. Dissenya activitats psicomotrius per a nens entre 0-6 anys. | |
MEP1 |
Entén significativament els diferents continguts de la psicomotricitat i la seva vinculació al concepte de globalitat de la persona. Identifica activitats psicomotrius. | |
MEP2 |
Comprèn la dimensió aplicada de la psicomotricitat. | |
MEP3 |
Dissenya activitats psicomotrius per a nens entre 0-6 anys. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge | |
B2 |
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits | |
B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Aplica tècniques innovadores i obté resultats | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’ acord amb una sistemàtica | |
B5 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits | |
B6 |
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors | |
C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat | |
C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral |