Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
PRODUCCIÓ I INTEGRACIÓ DE LA IMATGE, L'AUDIO I EL VÍDEO DIGITAL |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | PRODUCCIÓ I INTEGRACIÓ DE LA IMATGE, L'AUDIO I EL VÍDEO DIGITAL | Codi | 11665209 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | Únic anual |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Activitats encaminades a prendre i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques | Sessions via xarxa (els professors estan distribuïts per diferents universitats) per treballar els continguts teòrics de la matèria. |
Seminaris | Els seminaris seran espais per treballar els temes d’actualitat que vagin sorgint durant el desenvolupament del curs i que tenen a veure amb els avenços i darreres tendències tant educatives com tecnològiques. |
Treballs | Per tal de poder afavorir els aprenentatges, no només de les competències específiques sinó també de les generals i de les transversals, s’ha planificat una part important del treball en grup. Tant el món laboral com el de la recerca s’articulen al voltant de grups d’activitat en moltes ocasions interdisciplinars i transnacionals. |
Resolució de problemes, exercicis | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Pràctiques a través de TIC | Treball pràctic per treballar aquells aspectes instrumentals dels diferents mòduls de continguts relacionats amb el domini d’eines tecnològiques i/o maquinari-programari específic. |
Fòrums de discussió | Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Estudis previs | Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne. |
Metodologies integrades | Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |
Atenció personalitzada |