Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | SOCIETAT I CULTURA A L'ANTIGUITAT | Codi | 12204004 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Primer | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Exposa de forma escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs Coneix i analitza les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins a la contemporaneïtat, centrada en les organitzacions socials i les seves manifestacions culturals amb la finalitat que pugui contextualizar la posterior formació en història i matèries afins que ofereix la carrera | |
A9 |
Coneix i analitza les diverses etapes històriques des de la prehistòria fins a la contemporaneïtat, centrada en les organitzacions socials i les seves manifestacions culturals amb la finalitat que pugui contextualizar la posterior formació en història i matèries afins que ofereix la carrera Exposa de forma escrita els resultats de l'estudi en proves o petits treballs | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1 |
Comparteix i assumeix els objectius d’aprenentatge proposats pel professor Pregunta per aprendre i s'interessa per aclarir els seus dubtes Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura | |
B3 |
Reconeix les limitacions i els punts dèbils dels seus processos i mètodes de treball Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses Experimenta amb procediments nous | |
B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada Presenta resultats d’allò que s’espera en el temps previst Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa Presenta resultats d’allò que s’espera en la manera adequada d’acord amb la bibliografia donada i en el temps previst | |
B6 |
Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu... | |
C4 |
Produeix un text escrit gramaticalment correcte | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics |