URV- CIUTADANA (Grau) |
Assignatures |
MÓN ACTUAL |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | MÓN ACTUAL | Codi | 12204110 | ||||
Ensenyament | Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
6 | Obligatòria | Quart | Primer |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A2 |
Analitza els comportaments humans i les estratègies de les diferents organitzacions socials al llarg de la història mitjançant la interpretació de fonts històriques | |
A4 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Sap posicionar-se en els debats i exposar els seus arguments amb claretat i rigor. A més sap relacionar els temes tractats amb l'actualitat | |
A5 |
Realitza memòries, monografies i informes sobre temes concrets | |
A6 |
Aplica una metodologia crítica tant en les fonts com en les publicacions existents Analitza i planteja la crítica de textos variats o de fonts històriques tenint en compte el context referencial històric, territorial i historiogràfic | |
A8 |
Comprèn la importància de la hipòtesi com a punt de partida de tota la investigació i aplicar-la a l'estudi i investigació | |
A9 |
Investiga en fonts històriques com a base als estudis o treballs de la matèria Comprèn la importància de la hipòtesi com a punt de partida de tota la investigació i aplicar-la a l'estudi i investigació | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema historiogràfic i avaluar-ne els possibles riscos i avantatges | |
B3 |
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes o processos coneguts Reflexiona sobre les causes i fins de la innovació Troba nous mètodes de fer les coses d’una altra manera | |
B5 |
Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup Participa de forma activa i comparteix informació, coneixement i experiències | |
B6 |
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,... Redacta documents amb el format, el contingut, l'estructura, la correcció lingüística i el registre adequats, i il·lustra els conceptes utilitzant correctament les convencions (formats, títols, peus, llegendes...) | |
B7 |
Identifica els problemes i les conseqüències derivats del desenvolupament sostenible En la presa de decisions, té una consciència clara de la responsabilitat social i ambiental de la pròpia professió | |
B8 |
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut | |
C2 |
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball | |
C3 |
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric | |
C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les persones amb discapacitat Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics | |
C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals |