Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau d'Història (2008) |
Assignatures |
HISTÒRIA SOCIAL (SEGLES XIX-XX) |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | HISTÒRIA SOCIAL (SEGLES XIX-XX) | Codi | 12204242 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Quart | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1 | Conèixer, analitzar i transmetre la història general i la història pròpia del territori. | |
A2 | Conèixer i analitzar l’estructura diacrònica de la història. | |
A4 | Conèixer i interpretar la història com a disciplina en construcció. | |
A5 | Conèixer i analitzar els temes i les problemàtiques objecte de debat historiogràfic. | |
A6 | Usar, ordenar i interpretar les fonts històriques. | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B3 | Aplicar pensament analític, crític, lògic i creatiu, demostrant dots d'innovació | |
B5 | Treballar en equip de forma col·laborativa i amb responsabilitat compartida | |
B6 | Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets | |
B7 | Sensibilització en temes mediambientals | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C5 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |