Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009) |
Assignatures |
LLENGUA ALEMANYA IV |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | LLENGUA ALEMANYA IV | Codi | 12264237 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | Segon |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A2 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari d'una segona llengua estrangera a un nivell bàsic Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús d'una segona llengua estrangera Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre la segona llengua estrangera i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir Es sensibilitza sobre el sistema de sons de la segona llengua estrangera Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la segona llengua estrangera Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal Es sensibilitza sobre les característiques diferenciadores de la cultura alemanya | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |