Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Grau d'Enginyeria Agroalimentària (2010) |
Assignatures |
TREBALL DE FI DE GRAU |
Competències |
DADES IDENTIFICATIVES | 2013_14 |
Assignatura | TREBALL DE FI DE GRAU | Codi | 20214301 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
12 | Treball fi de grau | Quart | Segon |
Tipus A | Codi | Competències Específiques |
A1.1 | Aplicar efectivament el coneixement de les matèries bàsiques, científiques i tecnològiques pròpies de l'enginyeria | |
A1.3 | Valorar l'impacte econòmic, social i mediambiental de les solucions tècniques | |
A2.1 | Manejar especificacions, reglaments i normes d'obligat compliment | |
A2.3 | Estar capacitat per a la preparació prèvia, concepció, redacció i signatura de projectes i estudis en l'àmbit de la professió d'enginyer tècnic agrícola que tinguin per objecte les accions esmentades a l'Ordre CIN/323/2009 | |
Tipus B | Codi | Competències Transversals |
B1.1 | Comunicar i transmetre coneixements, habilitats i destreses de manera clara i efectiva en l'àmbit de l'enginyeria | |
B1.3 | Desenvolupar la feina de forma efectiva i resistir a l'adversitat | |
B4.3 | Aprendre de forma autònoma i amb iniciativa | |
B4.4 | Conèixer les matèries bàsiques i tecnològiques que el capaciten per a l'aprenentatge de nous mètodes i teories i el doten de versatilitat per adaptar-se a noves situacions | |
B5.1 | Treballar de forma autònoma amb responsabilitat, iniciativa i amb pensament innovador | |
B5.2 | Assumir posicions emprenedores | |
B5.3 | Resoldre problemes amb iniciativa, presa de decisions, creativitat i raonament crític en el seu àmbit professional | |
Tipus C | Codi | Competències Nuclears |
C1.2 | Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. | |
C1.3 | Gestionar la informació i el coneixement. | |
C1.4 | Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. | |
C2.1 | Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |