Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Chemical Engineering (2013) |
Subjects |
INDUSTRIAL LEADERSHIP |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2013_14 |
Subject | INDUSTRIAL LEADERSHIP | Code | 20695110 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | Only annual |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A14 |
Identifica i diferencia les funcions del lideratge i del management. Defineix el lideratge transformacional i el compara amb el tipus de lideratge propugnat pels models d'excel • lència organitzacional. Recorda i explica els principals models de lideratge transformacional basats en comportaments. Defineix els conceptes de visió, missió i valors. Identifica i explica els comportaments clau que sustenten la competència de 'Integritat'. Determina i descriu els elements que constitueixen un sistema de gestió excel lent. Identifica i explica els comportaments clau per influenciar positivament als grups d'interès externs. Identifica i explica els comportaments clau per impulsar la millora contínua i la innovació en l'organització. Identifica i explica els comportaments clau per aprofitar el màxim potencial de les persones de l'organització. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B2.1 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius. Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides. Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius. Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. Fomenta que todos los miembros se comprometan con la gestión y funcionamiento del equipo. | |
B2.2 |
Com a líder d'un equip, és capaç de descriure les tasques i la seqüència temporal de les mateixes suficients perquè l'equip les desenvolupi de forma eficaç. | |
B8 |
Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C2.1 |
Respect fundamental rights and equality between men and women. Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational needs. Be respectful of the values of a culture of peace and democracy. |