Educational guide School of Chemical Engineering |
english |
Chemical Engineering (2013) |
Subjects |
MANAGING CHANGE |
Learning outcomes |
IDENTIFYING DATA | 2013_14 |
Subject | MANAGING CHANGE | Code | 20695111 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Type | Year | Period | ||||
3 | Compulsory | First | Only annual |
Competences | Learning outcomes | Contents |
Planning | Methodologies | Personalized attention |
Assessment | Sources of information | Recommendations |
Type A | Code | Learning outcomes |
A17 |
Explica la importància cabdal de la competència 'Resposta al Canvi' en els temps actuals tant per als individus com per a les organitzacions. Comprèn els fenòmens interns i externs que impulsen el canvi en les organitzacions. Aplica una metodologia fonamentada de gestió del canvi. Aconsegueix el compromís amb el canvi de tots els grups d'interès rellevants i implicar-los en la definició i planificació del canvi. Facilita el desenvolupament dels plans de canvi. Gestiona la implantació i els riscos del conjunt de programes de canvi. Gestiona la comunicació amb els grups d'interès en relació amb el canvi. Identifica i explica els comportaments que demostren les persones altament resilients. Identifica i explica les etapes de les resistències positiva i negativa als canvis. Avalua la capacitat de resposta i el grau de confort amb el canvi de les persones a càrrec. Facilita la transició de les persones a càrrec. Dissenya un balanç de conseqüències que fomenti l'adopció dels nous comportaments i l'abandonament de què són inefectius. Crea plans de desenvolupament personal efectius. | |
Type B | Code | Learning outcomes |
B2.1 |
Valora i jerarquitza les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte. Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius. Proposa al grup metes ambicioses i clarament definides. Desenvolupa estratègies per involucrar a l'equip en la consecució dels objectius. Col · labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució dels rols dels membres i en la seva orientació a un rendiment elevat. Fomenta que todos los miembros se comprometan con la gestión y funcionamiento del equipo. | |
B2.2 |
Com a líder d'un equip, és capaç de descriure les tasques i la seqüència temporal de les mateixes suficients perquè l'equip les desenvolupi de forma eficaç. | |
B8 |
Identifica les idees innovadores, les relaciona amb les necessitats de la societat, i determina la seva viabilitat. | |
Type C | Code | Learning outcomes |
C2.1 |
Respect fundamental rights and equality between men and women. Be respectful of and promote human rights and the principles of universal accessibility, equal opportunities, non-discrimination and universal accessibility for th ose with special educational needs. Be respectful of the values of a culture of peace and democracy. |