|
A2 |
Els fonaments biològics de la conducta humana i de les funcions psicològiques. |
|
A4 |
La naturalesa de les diferències individuals. |
|
A6 |
Els processos i les etapes principals de desenvolupament psicològic al llarg del cicle vital, tant en els seus aspectes de normalitat com d’anormalitat. |
|
A8 |
Els principis i els procediments d’avaluació i intervenció psicològica. |
|
A10 |
Els fonaments epistemològics dels diferents mètodes d’investigació en psicologia, la seva funció, característiques i limitacions. |
|
A12 |
Els procediments i les tècniques aplicats a la construcció i l’adaptació d’instruments d’avaluació psicològica. |
|
A14 |
Definir els objectius i les metes del servei que es prestarà. (Detectar necessitats) |
|
A16 |
Identificar i preparar intervencions que siguin adequades per assolir les metes establertes. (Intervenció, mediació i tractament) |
|
A18 |
Difondre el coneixement derivat dels resultats de la recerca, les revisions teòriques i de productes i serveis generats. (Difusió del coneixement psicològic) |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
B1 |
Learning to learn |
|
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
|
B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu |
|
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
|
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
|
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
|
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
|
B8 |
Sensibilització pels temes vinculats al medi ambient |
|
B9 |
Planificació i organització |
|
B10 |
Capacitat de lideratge |
|
B11 |
Motivació per la qualitat |
|
B12 |
Presa de desicions |
|
B13 |
Capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions |
|
B14 |
Pensament crític i creatiu, amb capacitat d’indagar i d’adoptar un enfocament científic i ètic en els diferents àmbits de la professió. |
|
B15 |
Aplicació crítica i reflexiva dels seus coneixements, habilitats i valors en els diferents llocs de treball que ocupi. |
|
B16 |
Realització de judicis i valoracions crítiques argumentades en el procés de presa de decisions durant l’exercici de la seva responsabilitat. |
|
B17 |
Que pot llegir de manera crítica la bibliografia científica, valorar-ne la procedència, situar-la dins un marc epistemològic i identificar i contrastar les seves aportacions en relació amb el coneixement disciplinari disponible. |
|
B18 |
Que pot considerar diferents perspectives sobre els temes o problemes que treballi, avaluar-los de manera crítica, fonamentar les conclusions i prendre decisions. |
|
B19 |
Acceptació, integració i elaboració de les crítiques sobre la seva actuació professional. |
|
B20 |
Respecte per les normes socials, organitzacionals i ètiques dins les activitats relacionades amb la professió. |
|
B21 |
Comprensió de les limitacions de la perspectiva d’anàlisi psicològica del comportament humà i capacitat per incorporar-hi aportacions conceptuals i tècniques d’anàlisi pròpies d’altres disciplines. |
|
B22 |
Flexibilitat, respecte i discreció en l’ús de les dades que afecten les persones, grups o organitzacions. |
|
B23 |
Que pot adaptar-se a l’entorn, la tasca o el context, afrontar noves tasques i responsabilitats, i generar processos de canvi. |
|
B24 |
Que pot interpretar el contingut i l’abast de la informació rebuda o demanada, oralment o per escrit, i el tractament que cal donar-hi segons la naturalesa del fet que es tracti. |
|
B25 |
Que respecta i fa respectar el codi deontològic i actua de manera ètica en les activitats relacionades amb la seva actuació professional. |
|
B26 |
Integrar els coneixements i avenços de la psicologia en la seva actuació professional. |
|
B27 |
Adquirir independència i autonomia com a aprenent, i responsabilitzar-se del propi aprenentatge i el desenvolupament de les seves habilitats. |
|
B28 |
Gestionar la seva formació professional i personal al llarg de la vida. |
|
B29 |
Utilitzar les diferents tecnologies de la informació i la comunicació per a finalitats diverses. |
|
B30 |
Comunicar-se adequadament tant de manera oral com escrita. |
|
B31 |
Comunicar-se en una llengua estrangera. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
C1 |
Dominar l’expressió i la comprensió d'un idioma estranger |
|
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
|
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
|
C4 |
Moure’s amb facilitat per l’espai europeu i per la resta del món |
|
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |