Educational guide Faculty of Education Sciences and Psychology |
Degree of Social Education (2009) |
Competences |
Type A | Code | Competences Specific |
A1 | Conèixer l'evolució històrica de l'Educació Social. | |
A2 | Conèixer els fonaments teòrics de la intervenció socioeducativa i els seus àmbits d'actuació. | |
A3 | Conèixer les característiques fonamentals dels entorns socials i laborals de la intervenció socioeducativa. | |
A4 | Conèixer la metodologia de la intervenció socioeducativa així com la metodologia per a la seva avaluació. | |
A5 | Identificar i diagnosticar els factors que incideixen en les situacions personals, familiars i socials. | |
A6 | Dissenyar programes d'intervenció educativa (individuals, grupals i comunitaris). | |
A7 | Dissenyar i organitzar recursos, projectes i serveis socioeducatius. | |
A8 | Utilitzar els procediments i les tècniques adequades per a l'anàlisi de la realitat social. | |
A9 | Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la mediació. | |
A10 | Utilitzar les estratègies, els procediments i les tècniques adequades per a la intervenció educativa. | |
A11 | Col•laborar i assessorar als mitjans de comunicació en l'elaboració de programes amb contingut socioeducatiu. |
Type B | Code | Competences Transversal |
B1 | Learning to learn | |
B2 | Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp. | |
B3 | Critical, logical and creative thinking, and an ability to innovate | |
B4 | Autonomy, responsibility and initiative | |
B5 | Teamwork, collaboration and sharing of responsibility | |
B6 | Clear and effective communication of information, ideas, problems and solutions in public or a specific technical field | |
B7 | Sensitivity to environmental issues | |
B8 | Gestionar projectes tècnics o professionals complexos. |
Type C | Code | Competences Nuclear |
C1 | Have an intermediate mastery of a foreign language, preferably English | |
C2 | Be advanced users of the information and communication technologies | |
C3 | Be able to manage information and knowledge | |
C4 | Be able to express themselves correctly both orally and in writing in one of the two official languages of the URV | |
C5 | Be committed to ethics and social responsibility as citizens and professionals | |
C6 | Be able to define and develop their academic and professional project |