Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ELABORACIÓ D'INSTRUMENTS D'INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ELABORACIÓ D'INSTRUMENTS D'INVESTIGACIÓ I AVALUACIÓ | Codi | 11151206 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 3r | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
4.5 | 3 | 1.5 | Optativa | 1Q |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
Diferenciar i conèixer els conceptes d’avaluació i investigació científica. | A4 A11 |
||
Distingir entre diferents metodologies d’investigació: quantivativa-qualitativa, descriptiva, experimental, “ex post facto” | A11 |
B9 |
|
Conèixer les diferents dimensions de l’avaluació, els objectes d’avaluació i les diferents tècniques i instruments que s’utilitzen per avaluar. | A4 A5 |
||
Aprendre a elaborar diferents tipus d’instruments d’avaluació i investigació científic | A17 |
B10 B11 |
|
Aprendre a discriminar quins tipus d’instruments són pertinents en cada situació. | A17 |
B3 B5 B9 B12 |
|
Aprendre a analitzar i valorar els instruments emprats. | A17 |
B9 B12 B13 |