Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM |
Objectius d'aprenentatge |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DISSENY, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL CURRÍCULUM | Codi | 11152014 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 3 | 3 | Troncal | Quart | 2Q |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Objectius | Competències | ||
1. Conèixer i analitzar les aportacions teòriques del curriculum des de diferents models, enfocs i perspectives i les seves repercusions pràctiques en l'àmbit curricular. | A3 A4 A9 |
B1 B3 B9 B11 |
|
2. Entendre el disseny i desenvolupament de projectes curriculars com una estratègia d'innovació en els centres educatius. | A15 A20 A22 |
B5 B6 B10 B12 |
|
3. Desenvolupar un pensament propi sobre les diferents temàtiques que es treballen, a partir de la recollida d'informació individual i de les apotacions del docent i dels propis companys. | A15 A22 |
B2 B3 B4 B6 B13 |
C5 |
4. Desenvolupar estratègies efectives per promoure el disseny, desenvolupament i innovació curricular. | A20 A25 A27 |
B4 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B12 B15 B16 |