Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Pedagogia (2002) |
Assignatures |
ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ECONOMIA DE L'EDUCACIÓ | Codi | 11152015 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
6 | 4.5 | 1.5 | Troncal | Quart | 1Q |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Descripció | Pes | ||||||||||||||||||||||||||||
Proves de desenvolupament | Proves amb preguntes obertes obre un tema.L'alumat ha de desenvolupar, relacionar, organitzar i presentar els coneixements que té sobre la matèria. La resposta és extensa. | 10 | |||||||||||||||||||||||||||
Proves pràctiques | Proves que inclouen activitts, problemes o casos a resoldre. L'alumnat ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de mmanera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. | 10 | |||||||||||||||||||||||||||
Proves objectives de tipus test | Proves objectives tipus test. Inclouen preguntes tancades amb diferents alternatives de resposta. L'alumnat selecciona una resposta entre un número limitat de possibilitats. | 10 | |||||||||||||||||||||||||||
Altres comentaris i segona convocatòria | |||||||||||||||||||||||||||||
|