Codi |
|
A4 |
Conèixer la diversitat dels processos cognitius, emocionals i afectius en els que es sustenta l’aprenentatge. |
A5 |
Definir, analitzar el seu context i diagnosticar les necessitats educatives de les persones basant-se en diferents instruments i tècniques. |
A8 |
Conèixer models teòrics que justifiquin i orientin el disseny, desenvolupament i innovació curricular. |
A10 |
Conèixer els principals models per dissenyar i implementar l’avaluació de programes i intervencions psicopedagògiques. |
A11 |
Conèixer els principis i metodologies de la investigació en l’àmbit psicopedagògic. |
A17 |
Tutoritzar, en l’àmbit personal i grupal, a l’alumnat en el desenvolupament de la seva trajectòria personal, educativa i professional. |
A25 |
Orientar a les persones que el requireixen en la prevenció i resolució de conflictes personals, familiars i socials. |
B1 |
Aprendre a aprendre |
B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa |
B5 |
Treballar de forma col·laborativa |
B6 |
Comprometre-se amb l’ètica i la responsabilitat social com a ciutadà i com a professional |
B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb asertivitat a l'entorn laboral i com a ciutadà |
B10 |
Organització i planificació |
B11 |
Gestió de la informació |
B15 |
Habilitats interpersonals |
B16 |
Adaptació a situacions noves |
C2 |
Utilitzar com a usuari les eines bàsiques en TIC |
C3 |
Desenvolupar la vida personal i professional tenint una perspectiva àmplia i global del món |
C5 |
Expressar-se correctament (tant de forma oral com escrita) en la llengua pròpia |