2014_15
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Psicologia (2009)
 Assignatures
  HISTÒRIA DE LA PSICOLOGIA
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris
A1
A2
C3
Anàlisi i comentari de texts. Treball escrit articulat a partir de preguntes concretes proposades pel professor.

[Si s'escau] S'haurà de respectar sense excepció la data límit de lliurament establerta.
10%
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
A2
A5
A10
Treball escrit sobre les diferents activitats i problemes plantejats articulat a partir de preguntes concretes proposades pel professor.

[Si s'escau] S'haurà de respectar sense excepció la data límit de lliurament establerta.
10%
Sessió Magistral
A1
A2
Prova objectiva tipus test en què s'avaluaran els continguts treballats a l'assignatura tant en les sessions magistrals com en els seminaris i/o sessions pràctiques. 80%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'alumne tindrà dues oportunitats per a examinar-se de tota la matèria: una immediatament després de les vacances de nadal i una altra aproximadament tres setmanes després (dates per determinar). L'alumne ha de ser molt conscient que, en cas de no superar l'assignatura en el període corresponent, haurà de tornar-se'n a matricular.

[S'opta per no fer exàmens parcials abans de les vacances de nadal per dues raons principals: (i) en un quadrimestre en què el calendari és prou difícil -festius, ponts, esdeveniments acadèmics en què s'atura l'activitat docent, etc.- cal aprofitar al màxim les sessions disponibles per celebrar les classes amb normalitat, permetre que l'alumne adquireixi un bon ritme de treball i, finalment, poder assolir els objectius competencials del curs; (ii) arran de l'anàlisi de les dades disponibles fins al moment, no hi ha cap indici que fer exàmens parcials, per exemple, al novembre, afavoreixi el desenvolupament del curs i el rendiment de l'alumne.]

D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat.