Grado de Psicología (2009) |
Asignaturas |
APRENDIZAJE Y CONDICIONAMIENTO |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | APRENDIZAJE Y CONDICIONAMIENTO | Código | 11204102 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 1º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
3 | Obligatoria | Segundo | 1Q |
Competencias | Resultados de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Durant la primera sessió de les classes teòriques i pràctiques es presentarà als alumnes l'assignatura i se'ls exposaran els objectius, continguts, metodologies i avaluació que s'utilitzaran. |
Sesión magistral | Les sessions teòriques consistiran en l'exposició, per part del professor, dels continguts teòrics inclosos al programa de l'assignatura. Donat que part del contingut d'aquesta assignatura és experimental, de vegades l'exposició consistirà en la descripció d'experiments, dels quals els alumnes hauran d'identificar les variables implicades i interpretar-ne els resultats. |
Practicas a través de TIC en aulas informáticas | Les pràctiques consistiran en la simulació de fenòmens de condicionament clàssic, instrumental, i d'aprenentatge espacial mitjançant programes d'ordinador dissenyats amb aquesta finalitat concreta. |
Estudios previos | Els alumnes hauran de llegir a casa i treballar una sèrie de lectures relacionades amb els continguts de la matèria. Posteriorment, aquestes lectures es discutiran a classe i s'avaluarà la comprensió del seu contingut per part dels alumnes. |
Atención personalizada | S'atendrà de forma individual als alumnes durant l'horari d'atenció del professor. |