Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Social (2009) |
Assignatures |
PRÀCTICUM |
Pla específic d'actuació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PRÀCTICUM | Codi | 11224401 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
21 | Pràctiques Externes obligatòria | Quart | AN conv. única |
Descripció | |
Estada de pràctiques | El període per portar a terme l’estada al centre és del gener a l’abril. - En una primera fase del pràcticum, l’estudiant ha d’observar i analitzar la realitat del centre, servei o institució triada. - En una segona fase, l’alumne ha de dissenyar, desenvolupar i avaluar un Projecte d’Intervenció Socioeducativa, de caràcter individualitzat, grupal o comunitari, en funció dels objectius i les característiques del centre, servei o institució on realitzi el seu pràcticum. |
Treballs de pràctiques externes | L’estudiant haurà de fer un informe que plasmi tot el què ha realitzat durant les pràctiques: des de les tasques més bàsiques d’observació i recopilació de documents fins a les més complexes com la reflexió sobre la pròpia acció. L'informe de Pràcticum de 4t. curs ha de contemplar els apartats següents: 1. Justificació de l’elecció del centre/servei de pràctiques: 2. Macro descripció/anàlisi del centre: 3. Micro descripció/anàlisi del centre: 4. ESTRUCTURACIÓ DE LES PRÀCTIQUES: 5. INTERVENCIÓ SOCIO-EDUCATIVA: 6. Conclusions i valoracions globals del període de Pràcticum 7. Bibliografia i altres fonts de consulta 8. Annexos (si s’escau) |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes | Aquests procediments es descriuen al següent punt d'aquesta guia (apartat "Mecanismes de coordinació/seguiment "). |
Activitats Introductòries | Les activitats introductòries comencen abans de la matrícula amb l'assignació del pràcticum. Per a més detall, es pot consultar l'apartat "Procediments de selecció i assignació" d'aquesta guia. |
Memòria |