Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Primària (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | INTERVENCIÓ PSICOEDUCATIVA EN LES DIFICULTATS DE COMUNICACIÓ, LECTURA I ESCRIPTURA | Codi | 11234218 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||||||||
Competències | (*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals | ||||||||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||||||||
Sessió Magistral |
|
18 | 10 | 28 | |||||||||||
Estudis previs |
|
10 | 35 | 45 | |||||||||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos |
|
10 | 35 | 45 | |||||||||||
Atenció personalitzada |
|
5 | 0 | 5 | |||||||||||
Proves de desenvolupament |
|
4 | 22 | 26 | |||||||||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |