Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | DIFICULTATS D'APRENENTATGE I TRASTORNS DEL DESENVOLUPAMENT | Codi | 11264009 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Formació bàsica | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
García Sanchez J.N, Dificultades del desarrollo, Pirámide, 2007 Lou M.A., López N., Bases psicopedagógicas de la educación especial, Pirámide, 1999 Jané M.C. , Llenguatge i psicopatologia de la infantesa i l'adolescència, Universitat autònoma de Barcelona, 2001 Mena Pujol B., El alumno con TDAH, Jassen, 2006 Galligó M., El aprendizaje y sus trastornos: consideraciones psicológicas y pedagógicas, CEAC, 2003 Soutullo C., Convivir con niños y adoelscentes con trastorno por déficit de atención e hiperactividad, Panamericana, 2008 Orjales I., Déficit de atención con hiperactividad : manual para padres y educadores, CEPE, 1999 Cardona M.C., Diversidad y educación inclusiva, Pearson, 2005 Sánchez A., TorresJ., Educación especial I y II, Pirámide, 1998 |
Complementària |
González Manjón D., Las Dificultades de aprendizaje en el aula , Edebé, 2002 Miranda A., Fortes C., Gil M.D., Dificultades del aprendizaje de las matemáticas : un enfoque evolutivo, Archidona, 2000 , Dificultades del aprendizaje : detección, prevención y tratamiento : guía práctica para docentes, Vigo : IdeasPropias, 2004 Comellas M.J., Dificultats d'aprenentatge: diversos referents d'èxit , Universitat Autònoma de Barcelona, 2003 Orjales I., Claves para afrontar la vida con un hijo con TDAH : "Mi cabeza... es como si tuviera mil pies" , Pirámide, 2009 Orjales I., Polaino A, Programas de intervención cognitivo-conductual para niños con déficit de atención con hiperactividad , CEPE, 2002 |