Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LLENGÜES I LECTO-ESCRIPTURA I | Codi | 11264104 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||
Presentacions / exposicions |
|
Es tindrà en compte la pertinença dels continguts desenvolupats i així com la motivació i la capacitat de resoldre els dubtes plantejats. Es valorarà l'avaluació entre iguals així com la col·laboració en la sessió a través de dubtes pertinents. |
5% | ||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Es tindrà en compte la capacitat de resolució de les problemàtiques plantejades així com l'anàlisi, la justificació i el plantejament. | 5% | ||||
Treballs |
|
S'avaluaran la síntesi i la reflexió dels continguts treballats al llarg de l'assignatura així com el plantejament dels continguts i la coherència, pertinença i motivació de les activitats compilades. | 45% | ||||
Proves de desenvolupament |
|
S'avaluaràn els coneixements teòrics, l'anàlisi i el seu plantejament. | 45% | ||||
Altres | Es valorarà la motivació i l'evolució de l'estudiant. |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
Per poder fer la mitjana i aprovar l'assignatura, s'han d'haver superat totes les parts amb un percentatge mínim d'un 50% de la nota de cada part. Només es pot establir una segona convocatòria per la prova de desenvolupament final, prèviament pactada amb grup. D'acord amb la normativa vigent el professor podrà establir aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat. |