Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE L'ÚS DE LES TIC A L'ENSENYAMENT |
Planificació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ORGANITZACIÓ I GESTIÓ DE L'ÚS DE LES TIC A L'ENSENYAMENT | Codi | 11665213 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies :: Proves | |||||||||
Competències | (*) Hores a classe | Hores fora de classe | (**) Hores totals | ||||||
Activitats Introductòries |
|
1 | 0 | 1 | |||||
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
5 | 0 | 5 | |||||
Sessió Magistral |
|
9 | 9 | 18 | |||||
Fòrums de discussió |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Estudis previs |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Pràctiques a través de TIC |
|
0 | 44 | 44 | |||||
Metodologies integrades |
|
0 | 6 | 6 | |||||
Atenció personalitzada |
|
8 | 0 | 8 | |||||
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |