Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES I | Codi | 11904103 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
, , , Alsina. Angel, Com desenvolupar el pensament matemàtic de 0 a 6 anys, Eumo, 2004 Baroody A.j. , El pensamiento matemático de los niños, Aprendizaje Visor, 1998 , , , Boule F., Manipular, organitzar, representar, Narcea, , , , Canals, M.aA., Viure les matemàtiques de 3 a 6 anys, Rosa Sensat, 2000 Canals M.A., Primers nombres i primeres operacions, Rosa Sensat, 2009 Canals M.A., Lògica a totes les edats, Rosa Sensat, 2009 N.C.T.M., Principios y estándares para la educación matemática, Thales, 2002 N.C.T.M., Comum Core. Estàndards Comuns per a les Matemàtiques, Creamat, 2012 Kamii. C., El número en la educación Preescolar, Aprendizaje Visor, 1984 Galleg C., Aprendre i ensenyar a l'educació Infantil, Graó, 2000 Chamorro C. y otros, Didáctica de las Matemáticas en educación Infantil, Pearson Educación, 2005 Freundenthal Ins., Young Children learn mesurement und geometry, utrech University, 2005 Freundenthal Ins., Children learn mathemaitcs, Utrch University, 2001 |
Complementària | |