Educational guide Faculty of Arts |
english |
Journalism (2004) |
Subjects |
STRUCTURE OF ADVERTISING COMMUNICATION |
Fonts d'informació |
IDENTIFYING DATA | 2014_15 |
Subject | STRUCTURE OF ADVERTISING COMMUNICATION | Code | 12112018 | |||||
Study programme |
|
Cycle | 2nd | |||||
Descriptors | Credits | Theory credits | Practical credits | Type | Year | Period | ||
12 | 6 | 6 | Core | Fifth | AN |
Continguts | Atenció personalitzada | Avaluació |
Fonts d'informació |
Basic | |
Complementary | |
Aaker, David y Myers, John: Management de la publicidad, vol. I y II, 4º edición, Hispano Europea S.A., Barcelona, 1993. Capriotti, Paul: Planificación Estratégica de la Imagen Corporativa, Ariel, Barcelona, 1999. Capriotti, Paul: Branding Corporativo, Libros de la Empresa, Santiago (Chile), 2009. Disponible en pdf en www.bidireccional.net Cutlip, Scott; Center, Allen, y Broom, Glen: Relaciones Públicas eficaces, Gestió 2000, Barcelona, 2000. Díez de Castro, Enrique, y Martín Armario, Enrique: Planificación Publicitaria, Pirámide, Madrid, 1993. Grunig, James, y Hunt, Todd: Dirección de Relaciones Públicas, Gestión 2000, Barcelona, 2000. Pérez Ruiz, Miguel Ángel: Fundamentos de las Estructuras de la Publicidad, Síntesis, Madrid, 1996. Seitel, Fraser: Teoría y Práctica de las Relaciones Públicas, Prentice Hall, Madrid, 2002. Villafañe, Justo: Imagen Positiva, Pirámide, Madrid, 1998. Weil, Pascale: La Comunicación Global, Paidós, Barcelona, 1990. Wilcox, Denis; Ault, Phillip; Agee Warren; y Cameron, Glen: Relaciones Públicas, Addison Wesley, Madrid, 2001. |