2014_15
Guia docent 
Facultat de Lletres
A A 
català 
Publicitat i Relacions Públiques (2001)
 Assignatures
  FORMES DE MÀRQUETING I PUBLICITAT II
   Avaluació
  Descripció Pes
Altres

ASSISTÈNCIA A CLASSE: es controlarà i compta per l'avaluació final.

Tindrà un pes sobre la nota del 10%.
 
Altres comentaris i segona convocatòria

· Per tal d'aprovar l'assignatura cal superar SEMPRE les dues proves mínimament amb un 5. · Si només es supera una de les dues proves, no es fa mitja (figura un suspens) i l'alumne haurà de presentar-se a la segona convocatòria només a la part de l'assignatura que no hagi superat. Es guarda la primera nota i si supera l'altra part a la segona convocatòria, aleshores es fa la mitja que donarà la nota final. · Si no s'ha superat la segona part a la segona convocatòria, no es guarda cap nota i l'alumne ha de tornar a superar les dues proves un altre cop a la següent convocatòria: fer l'examen i realitzar un altre treball. En aquest cas, el treball s'ha de fer a títol individual. · En cas que no hagi superat cap de les dues parts de l'assignatura, o que no s'hi hagi presentat, caldrà presentar-se a la següent convocatòria a l'examen final i amb el corresponent treball realitzat a nivell individual.