2014_15
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Grado de Publicidad y Relaciones Publicas (2009)
 Asignaturas
  TEORÍAS DE LA COMUNICACIÓN
   Metodologías
Metodologías
  descripción
Actividades introductorias Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels i de les alumnes i presentació de l’assignatura.
Sesión magistral Durant les cinc primeres setmanes, es contextualizarà l'assignatura i es plantejarà un recorregut per les diferents teories (3-4 hores setmanals durant les 5 primeres setmanes). Les següents 10 setmanes, continuarem desenvolupant el contingut de l'assignatura durant 2 hores setmanals.
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria Durant les 10 darreres setmanes, el grup es dividirà en dos i es treballaran continguts pràctics en forma de tallers amb investigadors i investigadores, seminaris de lectura, estudis de cas, etc.
Trabajos Els alumnes hauran de realitzar un assaig individual aprofundint en al recerca en comunicació.
Atención personalizada Tutories i seguiment del treball tant individual com grupal.