Guia docent Facultat de Lletres |
català |
Grau de Comunicació Audiovisual (2009) |
Assignatures |
FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | FONAMENTS DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I DE LES RELACIONS PÚBLIQUES | Codi | 12234106 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
9 | Obligatòria | Segon | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Publicitat: Tema 1: Conceptes bàsics. Tema 2: Efectes de la publicitat. Tema 3: Estructura de la publicitat. Tema 4: L'anunciant. Tema 5: Les agències de publicitat. Tema 6: La campanya de publicitat. Tema 7: El briefing. Tema 8: El consumidor. Tema 9: Objectius de la campanya. Tema 10: Pressupost publicitari. Tema 11: Estratègia creativa. Tema 12: Estratègia de mitjans. Tema 13: Execució i avaluació de la campanya. Tema 14: Publicitat No Convencional (BTL). Tema 15: Noves formes publicitàries. |
|
Relacions públiques: Tema 16: Introducció a les relacions públiques (rrpp). Conceptes bàsics. Tema 17: Models teòrics. Tema 18: Història de les rrpp. Tema 19: La investigació en rrpp. Tema 20: Planificació i gestió de campanyes. Tema 21: La comunicació interna. Tema 22: Les rrpp financeres. Tema 23: La comunicació de crisi i de risc. Tema 24: La relació amb els mitjans de comunicació. Tema 25: Els nous usos comunicatius d'Internet. Tema 26: L'organització d'esdeveniments: les fires comercials. Tema 27: Organització de congressos i altres tipus d'actes. Tema 28: Patrocini, mecenatge i programes de sponsorització. Tema 29: La marca i la identitat visual corporativa. Tema 30: Rrpp, política i govern. |