2014_15
Guía docente 
Facultad de Letras
A A 
castellano 
Enseñanza de Lenguas Extranjeras (2010)
 Asignaturas
  INGLÉS PARA FINALIDADES ESPECÍFICAS
   Evaluación
  descripción Peso
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria A final de curs i de forma individual, els estudiants hauran de demostrar mitjançant una prova escrita que són capaços de fer front a una situació d'ESP. Aquesta prova tindrà un pes de 30 % sobre la nota final. 30%
Foros de discusión L'assistència i la participació activa en els foros de discussió dins de l'aula i fora d'ella formaran part de la pràctica habitual a classe i tindran un pes de 15 % sobre la nota final 15%
Presentaciones/exposiciones A partir del resultat del seu treball escrit sobre un cas particular d'ESP, l'estudiant farà una presentació oral davant de la resta de participants. 20%
Trabajos Tenint en compte tots els elements que intervenen en el disseny d'un curs d'ESP, els estudiants presentaran per escrit el curs que han dissenyat per una situació d'ESP concreta, així com els materials docents que utilizaran o els de la seva pròpia creació. Aquesta activitat tindrà un pes de 15 % sobre la nota final. 15%
Supuestos prácticos / Estudio de casos en el aula ordinaria Mitjançant una taula que contempla diferents aspectes i conceptes, els estudiants hauran de presentar la seva anàlisi crítica de tot un seguit de mostres de materials d'ESP. Aquesta activitat tindrà un pes del 20 % a la nota final. 20%
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

Prova escrita final: L'estudiant haurà de demostrar que és capaç de detectar les errades més importants i els punts forts en el disseny d'un hipotètic curs d'ESP, o bé haurà de ser capaç de desenvolupar o adaptar una tasca de material d'ESP publicat per a les necessitats concretes d'un grup d'estudiants d'ESP.

Presentació oral i treball: El treball que l'estudiant realitzi per escrit i que després presenti oralment es podrà fer en grup si hi ha un nombre significatiu d'estudiants matriculats al curs. Aquest treball haurà de ser original i servirà per demostrar que efectivament l'estudiant ha assimilat els coneixements del curs.

PLAGI: Si una part d'aquest treball no és original i s'ha plagiat, l'estudiant suspendrà el curs. El plagi constitueix una seriosa ofensa acadèmica que no es tolerarà en aquest curs. S'espera que l'estudiant universitari tingui un comportament acadèmic íntegre i responsable.

Ús i tinença de dispositius de comunicació i transmissió durant les proves avaluatives (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster): A l'inici dels examens els estudiants apagaran completament els seus dispositius de comunicació (mòbil o tableta o portàtil) i el/s deixaran a la motxilla o a la taula del professor si no porten bossa o motxilla. Durant la realització de les proves està totalment prohibit tenir algun d'aquests dispositius encesos, així com contestar missatges o trucades. El no compliment d'aquestes mesures comportarà la inmediata retirada del full d'examen i la qualificació de 0 en l'examen.