Antropología Urbana, Migraciones e Intervención Social (2013) |
Asignaturas |
CONTEXTOS Y ESPACIOS DE INTERVENCIÓN EMERGENTES |
Metodologías |
DATOS IDENTIFICATIVOS | 2014_15 |
Asignatura | CONTEXTOS Y ESPACIOS DE INTERVENCIÓN EMERGENTES | Código | 12815207 | |||||
Titulación |
|
Ciclo | 2º | |||||
Descriptores | Cr.totales | Tipo | Curso | Periodo | ||||
6 | Optativa | AN |
Competencias | Objetivos de aprendizaje | Contenidos |
Planificación | Metodologías | Atención personalizada |
Evaluación | Fuentes de información | Recomendaciones |
descripción | |
Actividades introductorias | Activitats encaminades a la presa de contacte, presentar l'assignatura i recollir informació dels estudiants, de manera presencial, o mitjançant l'ús de fòrums de presentació, i / o documentació publicada a l'aula virtual (Moodle) per a la seva lectura pels estudiants. |
Sesión magistral | Exposició dels continguts de l'assignatura. És possible també que en el context semipresencial, l'exposició dels continguts de l'assignatura es faci mitjançant la publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Seminarios | Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. També pot ser realitzat mitjançant la publicació de materials en diversos formats i altres eines de l'aula virtual. |
Debates | Activitats on, individualment o en grup, els estudiants argumenten i confronten idees sobre un tema determinat, mitjançant l'ús d'eines síncrones com el xat i / o asíncrones com el fòrum del Campus Virtual (Moodle) |
Resolución de problemas/ejercicios | Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura a l'aula virtual (Moodle) |
Trabajos | Treballs que realitza l'estudiant a partir de material i referències de l'aula virtual i que lliura a través de la mateixa. |
Atención personalizada | Els treballs estaran tutoritzats per la professora i es preveuen un mínim de dues tutories obligatòries (presencials o virtuals) per facilitar el guiatge del treball de l'alumne/a. |