2014_15
Guía docente 
Facultad de Química
A A 
castellano 
Grado de Bioquímica y Biología Molecular (2009)
 Asignaturas
  GENÉTICA MOLECULAR E INGENIERÍA GENÉTICA
   Resultados de aprendizaje
Tipo A Código Resultados de aprendizaje
 A10 Conéixer com està organitzada la informació al genoma nuclear eucariòtic i prendre consciència de les liminitacions dels nostres coneixements i de la velocitat dels canvis
Comprendre el significat biològic dels processos de reparació i recombinació del DNA i la seva importància en l'evolució dels genomes
Conèixer les eines bàsiques de la tecnologia del DNA recombinant, de la clonació molecular i de la construcció de genoteques
Prendre consciència que descobriments en genètica molecular han fet possible el desenvolupament de la tecnolohgia del DNA recombinant
Ser capaç de discutir sobre la importància de mecanismes epigenètics que poden modular l'expresió del missatge de la seqüència del DNA. Coneixer que la metilació del DNA pot ser influenciada per factors ambientals com la dieta.
Comprendre com els oncògens són capassos d'iniciar creixement tumoral.
Ser capaç de discutir sobre els potencials efectes de mutacions en funció del lloc específic de la seqüència del DNA en el qual es produeixen
 A11 Conéixer com està organitzada la informació al genoma nuclear eucariòtic i prendre consciència de les liminitacions dels nostres coneixements i de la velocitat dels canvis
Conèixer les eines bàsiques de la tecnologia del DNA recombinant, de la clonació molecular i de la construcció de genoteques
Prendre consciència que descobriments en genètica molecular han fet possible el desenvolupament de la tecnolohgia del DNA recombinant
Ser capaç de discutir sobre la importància de mecanismes epigenètics que poden modular l'expresió del missatge de la seqüència del DNA. Coneixer que la metilació del DNA pot ser influenciada per factors ambientals com la dieta.
Tipo B Código Resultados de aprendizaje
 B2 Recoje la información significativa que necesita para resolver los problemas partiendo de datos y no sólo de opiniones subjetivas y sigue un método lógico de análisis de la información.
Tipo C Código Resultados de aprendizaje