2014_15
Guía docente 
Facultad de Química
A A 
castellano 
Grado de Bioquímica y Biología Molecular (2009)
 Asignaturas
  GLICOBIOLOGÍA
   Evaluación
Metodologías Competencias descripción Peso        
Resolución de problemas/ejercicios en el aula ordinaria
A2
A9
Es resoldran a classe qüestions i problemes pràctics relacionats amb la teoria. Es valorarà la correcta aplicació dels continguts explicats a classe en la resolució de forma correcta i raonada de qüestions i problemes.
10%
Presentaciones/exposiciones
A2
A9
Presentació oral realitzada per l’alumne d’un article científic d’aplicació dels contingut de l’assignatura. Es valorarà:
- contingut: nivell, estructuració, cerca d’informació.
- respostes a preguntes formulades.
- correcció gramatical de la presentació
- claredat d’exposició, si es fa de manera interessant i convincent, així com la forma d’expressar-se en públic.
-correcta utilització de l’editor de presentacions (PowerPoint).
També es valorarà la participació obligatòria per part de l’audiència amb preguntes i qüestions.
40%
Pruebas objetivas de preguntas cortas
A2
A9
Es valorarà la correcta aplicació dels continguts explicats a classe en la resolució de forma correcta i raonada de qüestions i problemes. 50%
Otros  
 
Otros comentarios y segunda convocatoria

A la segona convocatòria es realitzarà un examen que significarà el 50% de la nota final. L'altre 50% correspondrà a la nota obtinguda en la presentació i els exercicis fets a classe de la primera convocatòria

Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista.
${1}iLa realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.${1}i