Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
CLÍNICA II |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | CLÍNICA II | Codi | 14204132 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Cinquè | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | ||||||||||||||||||||||||||
Pràctiques clíniques |
|
S'avaluen en format de llistat competencial i/o rúbriquesi/o mini-CEX, en funció de la Unitat docent. | 60% | ||||||||||||||||||||||||||
Simulació |
|
Avaluació de la activitat de simulació | 30% | ||||||||||||||||||||||||||
Pràctiques a laboratoris |
|
Pràctica obligada per poder aprovar l'assignatura | 0% | ||||||||||||||||||||||||||
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes |
|
Avaluació de la participació en les PBL i/o treballs | 10% | ||||||||||||||||||||||||||
Altres |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
El 100% de la nota de l'assignatura s'obté de l'avaluació de les proves pràctiques. Principalment llistat competencial i mini-CEX en funció de la unitat docent, però també PBL i l'avaluació de les pràctiques al laboratori d'habilitats. Les pràctiques amb pacient estandarditzat (pacient simulat) tindran un impacte del 30%. El percentatge del pes de cada instrument d'avaluació es pot modificar a criteri del professorat, avisant a la sessió introductòria. Cal assistir a totes les activitats pràctiques i d'avaluació de cada unitat docent per poder aprovar l'assignatura, és requisit sine qua non. En el cas de suspendre l'assignatura, l'avaluació en la segona convocatòria consistirà en superar un mini-CEX. Els criteris d'avaluació són susceptibles de ser modificats pel professorat, notificant-se a la sessió introductòria |