2014_15
Guia docent 
Facultat de Medicina i Ciències de la Salut
A A 
català 
 
 
Grau de Medicina (2009)
 Assignatures
  MEDICINA DE LABORATORI
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
A3
A4
A11
A17
A18
A41
B16
C3
El mateix que per les sessions clíniques.
Sessions clíniques
A3
A4
A11
A18
A41
B10
B16
C1
C3
Es tindran en compte els resultats obtinguts en els diferents actes d'avaluació realitzats al llarg del curs. Cap acte d'avaluació pot determinar per si sol la qualificació final.
Criteris de definició de la nota final:
1) Assistència continuada, participativa i habitual (30%)
2) Participació, a discreció del professor incrementarà el valor de l’anterior (10%).
3) Realització i presentació de les activitats programades com projectes o treballs pràctics (15%).
4)També es considera que la participació i conducta, a discreció del professor, incrementarà el valor de l’anterior (10%).
5) Prova final de caràcter global – exàmen final (30%).
Treballs
A11
A17
B3
B7
B16
B23
C3
El mateix que per les sessions clíniques.
Pràctiques a laboratoris
A11
A17
B3
B7
B16
B23
C3
El mateix que per les sessions clíniques
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Per estimular l'aprenentatge progressiu i a un ritme regular dels estudiants, en l'avaluació de les assignatures s'han de tenir en compte els resultats obtinguts en els diferents actes d'avaluació realitzats al llarg del curs. El mètode de qualificació es additiu respecte els resultats de tots els actes d'avaluació que es prenguin en consideració en la qualificació final. Cap acte d'avaluació pot determinar per si sol la qualificació final. Com que els objectius es basen en la discussió i participació, això suposa l'assistència continuada, participativa i habitual que representi un percentatge elevat en la qualificació (30%); la participació, a discreció del professor incrementarà el valor de l'anterior (10%). Aquest increment es deriva en part de les competències transversals, especialment B.6.3. i B.10.1. La realització i presentació de les activitats programades com projectes o treballs pràctics, siguin de laboratori o derivats de pràctiques clíniques tindran la seva pròpia avaluació (15%) distribuïda entre competències transversals i especifiques. També es considera que la participació i conducta, a discreció del professor, incrementarà el valor de l'anterior (10%). Es preveu una prova final de caràcter global, de manera que la seva superació no suposi la de l'assignatura (30%) però que no sigui dissuasòria de l'esforç que representa l'estudi final. Aquesta prova tindrà especial cura d'avaluar les competències transversals y les nuclears C1 i C2. El sistema d'avaluació preveu reconduir resultats poc satisfactoris obtinguts durant el curs amb treballs i proves addicionals en que hi hagi coincidència en els aspectes avaluats i resultats obtinguts en actes d'avaluació realitzats al llarg del curs. En els seminaris, es consideraran els avanços de l'estudiant en les competències transversals i nuclears i s'avaluaran de forma que representi el 5% de la nota final.

Per tant no es contempla el suspès excepte per mancances greus o comportament inadequat. Si es donés el cas, s'estudiaran individualment, cas per cas, les tasques a dur a terme durant el temps fins a la segona convocatòria.