Guia docent Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Química |
català |
Enginyeria Química (2013) |
Assignatures |
FENÒMENS DE TRANSPORT AVANÇATS |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | FENÒMENS DE TRANSPORT AVANÇATS | Codi | 20695101 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A1.1 |
Identifica les equacions de transport apropiades per a la solució d'un problema i les simplifica, si escau. | |
A1.2 |
Comprova a través de la simulació per ordinador els fonaments teòrics explicats a l'aula. | |
A1.4 |
Aplica les condicions de contorn i / o inicials Selecciona la metodologia de resolució: analítica o numèrica | |
A3.2 |
Planteja i resol problemes de conducció o difusió en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori Descriu diferents models de turbulència i valora la relació entre la seva complexitat i exactitud Planteja i resol problemes de transport en medi porós en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori Planteja i resol problemes de transport convectiu de calor o matèria en una, dues o tres dimensions, en estat estacionari o transitori | |
A3.3 |
Resol problemes de disseny de processos mitjançant la resolució de les equacions de transport mitjançant programari comercial | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B1.1 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant. Prepara i realitza presentacions estructurades complint amb els requisits exigits. Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació, ... Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il • lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes, ... Utilitza estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps, ...). Utilitza un llenguatge apropiat a la situació. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C1.1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada Explica i justifica breument les seves opinions i projectes Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió Comprèn informació i articles de caràcter rutinari Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts |