Els continguts d'aquesta assignatura tenen l'objectiu de proporcionar a l'alumne els coneixements i conceptes bàsics relacionats amb el servei i la qualitat en l'atenció al client en el context turístic i hoteler. El programa té una clara orientació a la pràctica real de l'atenció al client en empreses turístiques.
Les relacions entre clients i empresa han repercutit indiscutiblement sobre l'oferta de serveis òptims i de qualitat. La determinació de les necessitats i demandes del client a cada moment i la resposta òptima de l'empresa, són signes d'una adequada gestió de l'atenció que l'empresa proporciona als seus client. L'atenció al client es considera un factor clau en l'àmbit de les empreses turístiques i el seu èxit pot facilitar l'eficàcia de les estratègies de comercialització en general.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent