Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau de Psicologia (2009) |
Assignatures |
INTERVENCIÓ EN PSICOLOGIA CLÍNICA |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | INTERVENCIÓ EN PSICOLOGIA CLÍNICA | Codi | 11204121 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Tercer | 2Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A6 |
Conèixer els diferents models d'intervenció en Psicologia Clínica i de la Salud, així com les caractarístiques comunes i diferencials d'aquests. Conèixer el procés d’intervenció des del primer contacte amb el client fins que finalitza. Conèixer les habilitats terapèutiques que un terapeuta ha de posseir per establir una bona relació terapèutica, per comunicar-se satisfactòriament i per resoldre adequadament les situacions difícils i els problemes de resistència que poden sorgir durant la intervenció. Conèixer les tècniques d’intervenció més eficaces i les seves àrees d’aplicació. Iniciar-se en l’aplicació de coneixements i en la pràctica de les habilitats pròpies del psicòleg clínic. Participar activament a l’assignatura. Treballar en grup de forma col•laborativa. | |
A7 |
Conèixer l’eficàcia i la utilitat clínica de la teràpia psicològica. | |
A11 |
Conèixer les habilitats terapèutiques que un terapeuta ha de posseir per establir una bona relació terapèutica, per comunicar-se satisfactòriament i per resoldre adequadament les situacions difícils i els problemes de resistència que poden sorgir durant la intervenció. | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |