Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Campus Terres de l'Ebre) (2009) |
Assignatures |
PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS |
Fonts d'informació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | PROCESSOS I CONTEXTOS EDUCATIUS | Codi | 11264002 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
18 | Formació bàsica | Primer | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Bàsica |
SÁNCHEZ HUETE, J.C., Compendio de Didàctica General, 2008, Madrid: CCS Perrenoud, P., Diez nuevas competencias para enseñar, 2006, Barcelona. Graó CARREÑO, M, Teorías e instituciones contemporáneas de educación, 2000, Madrid. Sintesis |
Complementària |
DE LA TORRE, S., OLIVER, C., SEVILLA, L., Estrategias didácticas en el aula: buscando la calidad y la innovación., 2008, Madrid. UNED BIXIO, Cecilia, Cómo planificar y evaluar en el aula: propuestas yejemplos., 2007, Alcalá de Guadaíra: MAD BELTRAN, M. y otros, La secuencia formativa: fases de desarrollo y de síntesis, 2006, Barcelona. Graó ARÀNEGA, S. , La Programació en el nou currículum: les competències bàsiques a l'educació primària., 2008, Barcelona. Rosa Sensat |