Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Grau d'Educació Infantil (Seu Baix Penedès) (2009) |
Assignatures |
ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ENSENYAMENT I APRENENTATGE DE LES CIÈNCIES EXPERIMENTALS, CIÈNCIES SOCIALS I LES MATEMÀTIQUES III | Codi | 11274109 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
6 | Obligatòria | Quart | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Presentació de l’assignatura: temporització, metodologies i criteris d’avaluació que es faran servir. Ús del e-portfoli (aplicació Mahara) com a eina TIC d’avaluació i control del procés d’ensenyament-aprenentatge en Educació Infantil. |
Sessió Magistral | La finalitat de les sessions magistrals és la de desenvolupar els aspectes teòrics necessaris per tal de desenvolupar els continguts de l'assignatura. |
Pràctiques a laboratoris | La finalitat de les sessions de laboratori és el disseny i elaboració de treballs pràctics adaptats a l'Educació Infantil. |
Portafolis/ Carpeta d’aprenentatge | Recopilació d'evidències del treball desenvolupat per l'alumne al llarg del curs. |
Pràctiques a través de TIC | Activitats pràctiques per tal d'introduïr eines educatives en base TIC. |
Pràctiques de camp/sortides | Activitats orientades a la consciència i la comprensió de la natura com a eina educativa. |
Seminaris | Activitats de caràcter pràctic i de reflexió sobre l'educació-aprenentatge en educació Infantil |
Treballs | Elaboració d'aprenentatge i desenvolupament de tècniques d'observació, comparació, descripció i anàlisi de la natura com a eina personal i pedagògica. Adquisició d'educació ambiental. |
Atenció personalitzada | Treball de suport i orientació individualitzada per a l'alumne. Els alumnes podran requerir aquesta atenció via correu electrònic |