Guia docent Facultat d'Enologia |
català |
Alumnes Màsters Interuniversitaris |
Assignatures |
ÈTICA PER A PROFESSIONALS I INVESTIGADORS EN RELACIÓ A LES TIC |
Continguts |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ÈTICA PER A PROFESSIONALS I INVESTIGADORS EN RELACIÓ A LES TIC | Codi | 11665207 | ||||
Ensenyament | Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | |||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tema | Subtema |
Conceptos fundamentales de ética Conceptes fonamentals d’ètica |
|
Ética de los medios de comunicación Ètica dels mitjans de comunicació |
|
Publicaciones digitales y derechos de autor Publicacions digitals i drets d’autor |
|
Uso adecuado de Internet Ús adequat d’Internet |
|
Aspectos legales, éticos y deontológicos de las TIC Aspectes legals, ètics i deontològics de les TIC |
|
Las relaciones interpersonales, el intercambio cultural y la formación en valores Les relacions interpersonals, l’intercanvi cultural i la formació en valors |
|
Gestión de la información y del conocimiento e intranets corporativas Gestió de la informació i del coneixement i intranets corporatives |
|
Cultura de empresa a través de la red Cultura d’empresa a través de la xarxa |