Guia docent Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia |
català |
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012) |
Assignatures |
COMUNICACIÓ, INTERACCIÓ I COL·LABORACIÓ |
Metodologies |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | COMUNICACIÓ, INTERACCIÓ I COL·LABORACIÓ | Codi | 11665216 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 2n | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | |
Activitats Introductòries | Actividades encaminadas a tomar contacto y recoger información sobre los alumnos y presentación de la asignatura. Activitats encaminades a prendre contacte i recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral | Exposición de los contenidos de la asignatura. Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Fòrums de discussió | Actividad, a través de las TIC, donde se debaten temas de actualidad relacionados con el ámbito profesional. Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit professional. |
Estudis previs | Búsqueda, lectura y trabajo de documentación, propuesta de resolución de ejercicios por realizar en el laboratorio por parte del alumno. Cerca, lectura i treball de documentació, proposta de solució d'exercicis a realitzar en el laboratori per part de l'alumne. |
Pràctiques a través de TIC | Aplicar, a nivel práctico, la teoría a un ámbito de conocimiento en un contexto determinado. Simulaciones a través de las TIC. Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Simulacions a través de les TIC. |
Metodologies integrades | Aprendizaje basado en problemas, trabajo por proyectos, portafolio docente, etc. Aprenentatge basat en problemes, Treball per projectes, Portfoli docent, etc. |
Atenció personalitzada |